Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

7 tipp az intenzívebb orgazmushoz

2020.11.16.

7 tipp az intenzívebb orgazmushoz

Bizony, orgazmus és orgazmus között is van különbség!

De még mekkora! Az igazán intenzív élményeket természetesen rengeteg dolog befolyásolja. Az ágyban nyújtott teljesítményed nagyban függ természetesen, a hangulatodtól, a partneredtől, de talán még az időjárástól is. Ez persze nem ok arra, hogy ne próbáld meg befolyásolni orgazmusod intenzitását, sőt, mivel első sorban rajtad múlik, hogy igazi földrengés lesz-e egy-egy szeretkezés vége, vagy csak egy apró földmozgás, ezért érdemes néhány dolgot végiggondolnod!

Összegyűjtöttünk 7 tanácsot, ami reméljük, még közelebb visz ahhoz, hogy jobban élvezd a szexet!

1, Tornára fel! Ha eddig csak legyintettél az intimtorna hallatán, akkor jobb lesz felülvizsgálnod az álláspontodat! Arnold Kegel az ötvenes években írta le a női alhasi izomcsoportok működését a szexuális élettel kapcsolatban. Az általa kifejlesztett gyakorlatok egészségügyi szempontból, és bizony a szexuális életed szempontjából is rendkívül hasznosak. Az izomcsoport állapotáról a vécén ülve is meggyőződhetsz, méghozzá úgy, ha pár másodpercre az alhasi izmaid megfeszítésével felfüggeszted a pisilést. Ezt a gyakorlatot többször is megismételheted, mindig picit hosszabb időtartamra. Ennél egy fokkal kényelmesebb, ha ágyban (háton) fekve végzel izomösszehúzó gyakorlatot. Ezt végezheted mindenféle eszköz nélkül, de számos, a gyakorlatok hatékonyságát növelő kiegészítő (például gésagolyó) kapható már. Mivel a szexuális együttlét során kulcsfontosságú, hogy eléggé el tudd lazítani az izmaidat, ezért az alhasi izomcsoport edzettsége nagyban befolyásolja az orgazmusod milyenségét is.

2, Zoknit fel! Valószínűleg a pornófilmek egyik leglelombozóbb mozzanata a zoknis szerető. Miközben a pasiktól elvárjuk, hogy zokni nélkül bújjanak az ágyba, lehet, hogy jobban jársz, ha a sajátodat mégsem veszed le. Hogy miért? Egy holland kutatás szerint melegben 30%-kal intenzívebb orgazmust élnek át a nők. A kutatásból kiderül, hogy aki talpmasszásban részesül az aktus előtt, vagy a szeretkezés során zoknit visel a csúcspontot sokkal kirobbanóbbnak éli meg. Szóval, itt az ideje, hogy beszerezz pár szexi zoknit!

3, Nagy újdonságot nem árulunk el azzal, hogy mint minden, úgy a szex és az orgazmus is első sorban fejben dől el. A nőknek a mentális tényezők bizonyíthatóan fontosabbak, mint a férfiaknak. Általában igaz, hogy a nem megfelelő partnerrel, zavaró helyzetben, stressz hatása alatt a nők kevésbé képesek orgazmusra. Fontos tehát, hogy fejben sikerüljön ráhangolódnod a szexre. Ahogy az izmaid esetében, úgy mentálisan is igaz, minél inkább el tudsz lazulni, annál intenzívebb lehet az orgazmusod. Hangolódj rá az együttlétekre, nem kell lenézned az erotikus ponyvákat, sőt akár egy pornófilmbe is beleleshetsz, a lényeg, hogy amikor a hancúrozásra kerül a sor, inkább ezek az élmények mozgassák a fantáziád, mint a munkahelyi gondok.

4, Érzéki játékok Ha már a ráhangolódásnál tartunk, érdemes megjegyeznünk, hogy minél több idegvégződést sikerül ´izgalomba´ hoznod, annál intenzívebb lesz az orgazmusod. Az előjáték nem feltétlenül a hálószobában kezdődik. A kellemes illatok, ízek alapvetően megalapoznak egy igazán kiegélítő szexuális együttlétnek. A kellemes anyagok tapintása is felserkenti a vágyat, nem véletlenül volt szokás selyem hálóruhát viselni, vagy finom anyagú lepedőt használni. A szem bekötésével az érintésre fokozottan érzékenyek leszünk, ezért is érezheted ezt a helyzetet izgatónak. A masszázs, sőt egy kis szolid fenekelés, paskolás, mind-mind stimulálja az idegvégződéseket és ezáltal intenzívebb gyönyörhöz vezet.

5, Elfelejtett erogén zónák. Nem kell ajtóstul rontani a házba! Mivel a csikló, illetve a hüvely a legérzékenyebb területek a szexuális élet szempontjából, ezért a párok hajlamosak az egyéb erogén zónákat hanyagolni. Bizonyított tény pedig, hogy az orgazmus elérhető máshogy is, példának okáért a mellek megfelelő izgatásával valószínűleg valamennyi nő átélhetne orgazmust, hiszen a mellbimbó stimulálásának hatására az agyban oxitocin szabadul fel, akárcsak az orgazmus pillanatában. Ezen kívül mindenkinek vannak erogén zónái, amelyek ingerlésére, ha orgazmust talán nem is él át, de szinte biztosan intenzívebbé teheti vele a hagyományosabb területek ingerlésével átélt orgazmusát.

6, Játssz! Termérdek választéka van már a szexuális segédeszközöknek, amelyeket direkt azért fejlesztettek, hogy még intenzívebb orgazmust sikerüljön elérned. A különféle játékszereket nem csak egyedül, de a pároddal is használhatod, ma már rengeteg olyan stimuláló van, ami a szex során mindenkét felet izgatja. Ne légy szégyenlős, tegyél egy próbát! A szexjátékok mellett a síkosító használata is elősegítheti az intenzívebb orgazmust, hiába gondolod, hogy nincs szükséged ilyesmire, egy próba lehet, hogy felülírja az eddigi elképzeléseidet.

7, Ringasd el magad! A nők sajnos elég nagy százaléka szex közben soha nem él át orgazmust, és elenyésző kisebbségben vannak, akik minden aktus végén kielégülnek. Ebben a partnerek is hibásak, de sose feledjük, kettőn áll a vásár! Aki nem ismeri a saját testét, az nem is fogja tudni megmondani, hogy mit és hogyan csináljon a párja, hogy ő is csúcsra érjen. Nem kell mástól várnod, hogy kitalálja, mi a jó neked, fogj hozzá és fedezd fel a tested! Az orgazmus elérésének képessége egyébként is részben tanulási feladat, tehát minél többször végzed el jól a házi feladatot, annál biztosabb, hogy a felelésnél is könnyen megy majd minden. Sosem késő elkezdeni a gyakorlást!



MGYzNGY